close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כך תפנקו את האורחים באירוע שאתם עורכים

מערכת שורשד תשרי, תשעט13/09/2018

לאתר חנויות מקוונות המציגות מגשי פירות מעוצבים ואיכותיים, ולבחור את מגשי הפירות המעוצבים שיתאימו לאירוע שלכם...

תגיות:
מתכננים אירוע, ומחפשים דרך מקורית, מרשימה ובריאה לפנק את האורחים שלכם? הרשו לנו להציג בפניכם את הפיתרון המושלם לאירוח מפנק, מרשים ואפילו בריא – מגשי פירות מעוצבים, הפיתרון האולטימטיבי לאירוח בסטייל - מבחר מגשי פירות חתוכים ומעוצבים, מרהיבים ביופיים ומוכנים לאכילה. המגשים מגיעים מסודרים וערוכים, וכל שנותר למארחים הוא להניחם על השולחנות, ולהזמין את האורחים להתענג וליהנות מן הצבעים, הטעמים והצורות.

בריא וטעים
ברוב האירועים, שלב הקינוחים הוא החלק הפחות בריא בארוחה, ואורחים רבים נאלצים להימנע מן השלב המפנק שחותם את הסעודה והאירוע. לעומת זאת, כאשר הקינוח הוא מגשי פירות מעוצבים, האורחים יכולים להרשות לעצמם לאכול כאוות נפשם, מבלי לדאוג או לחוש רגשות אשם, שכן פירות הם הקינוח הבריא המושלם. הפירות בהם משתמשות חברות מובילות בתחום, כמו אלונה'ס עינוגי פירות, מחלוצות העוסקים במשלוחי פירות מעוצבים בארץ, הם פירות מובחרים וטריים, הנבחרים בקפידה רבה. האורחים נהנים מקינוח טרי, טעים ובריא, היישר מאימא אדמה אל הצלחת, ואתם נהנים ממגשי פירות יפהפיים, מרעננים ומפתים שמוסיפים יוקרה וחן לאירוע שלכם

מגוון אפשרויות
המפתח לאירוח מושלם הוא בחירה נכונה של כל מנה, ולכן כאשר אתם מזמינים מגשי פירות מעוצבים, הקפידו להזמין אותם מעסק המציג בפניכם מגוון מגשי פירות בעיצובים והרכבים שונים, מתוכם כל אחד יוכל לבחור את המגשים המתאימים לאירוע שלו. באלונה'ס עינוגי פירות למשל, תוכלו לבחור מגשי פירות טריים במגוון עיצובים מרהיבים, מגשי עינוגי תותים, הכוללים תותי שדה טריים בציפויים שונים, ערוכים בצורה נאה בכלים יוקרתיים, מגשים בסגנון פרובאנס, המוגשים בכלים מהודרים, מגשי פירות יבשים, מגש בולגריה באדום, הכולל אבטיח וגבינה בולגרית, ואפילו מגשי ירקות חתוכים ומעוצבים. מגשי פירות מעוצבים איכותיים הם חגיגה של צבעים, צורות וטעמים, שיענגו וישמחו את האורחים בכל אירוע, יפתיעו בעיצוביהם המקוריים, וישאירו טעם טוב בפה, וזיכרון מתוק בלב.

איכות ומקצועיות
כשאתם מזמינים מגשי פירות מעוצבים לאירוע, כדאי להזמין אותם מחברה מקצועית ומנוסה, בעלת מוניטין. שולחן ערוך עמוס מגשי פירות מעוצבים איכותיים הוא חגיגה לעיניים ולחך, ויוסיף יוקרה וסטייל לכל אירוע. בכדי לקבל את הרושם הנכון, מומלץ לסייר בחנויות מקוונות למכירת מגשי פירות מעוצבים ולהתרשם במו עיניכם. בין אם אתם מחפשים מגשי פירות בתל אביב, ירושלים או חיפה תוכלו להזמין מגשי פירות והם יגיעו למקום האירוע או לכל מקום אחר שתבקשו.

המגש המתאים לאירוע שלכם
זה הזמן לסייר ברשת, לאתר חנויות מקוונות המציגות מגשי פירות מעוצבים ואיכותיים, ולבחור את מגשי הפירות המעוצבים שיתאימו לאירוע שלכם. לפני שניפרד, טיפ חשוב - בנוסף למבחר איכותי ולמוניטין, חשוב שיהיה נציג פנוי וזמין לשאלות, בקשות ועזרה, כדי להבטיח שתעשו את הבחירה הכי טובה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה